Zaznacz stronę

Jak często ukazują się Kontynenty?
Jesteśmy kwartalnikiem. Ukazujemy się cztery razy do roku: na lato, jesień, zimę i wiosnę.

Czy mogę napisać artykuł do Kontynentów?
Jasne! Wystarczy, że gotowy artykuł lub zdjęcia (albo jedno i drugie) wyślesz na adres bok@magazynkontynenty.pl. W redakcji dokładnie się mu przyjrzymy i jeśli zdecydujemy się na publikację, napiszemy do Ciebie maila w ciągu trzech tygodni od otrzymania artykułu.

Co mogę zamówić w sklepie?
W sklepie możesz zamówić prenumeratę oraz numery archiwalne “Kontynentów”, a także torby i książki.

Jak jest realizowana moja wysyłka?
Przesyłki do dwóch  numerów realizowane są Pocztą Polską. Pozostałe wysyłamy firmą kurierską.

Jakie są wersje cyfrowe?
Obecnie istnieją dwie wersje cyfrowych Kontynentów. Jedna jest dostępna przez naszą aplikację “Kontynenty” w AppStore i GooglePlay, druga to PDF dostępny za pośrednictwem sklepu publio.pl. PDF możesz otworzyć na każdym urządzeniu wspierającym ten format.

Na jakich urządzeniach działa wersja cyfrowa?
Jeśli kupiłeś wersję PDF, będzie działała na każdym urządzeniu wspierającym ten format. Jeśli wybrałeś wersję cyfrową, to jest ona ograniczona do urządzeń iOS i Android. Ale pracujemy nad tym, aby była dostępna i w przeglądarce internetowej. Będziemy Cię informować o nowościach.

Czy mogę czytać wersję cyfrową na komputerze?
Jeśli kupiłeś wersję PDF, możesz ją otworzyć na każdym urządzeniu, które czyta ten rodzaj plików. Jeśli z kolei zdecydowałeś się na wersję cyfrową, to jest ona dostępna jedynie na urządzeniach z systemem iOS i Android.

Czy mogę wybrać od jakiego numeru będzie prenumerata?
Tak. Podczas składania zamówienia możesz wybrać, od którego numeru chcesz rozpocząć prenumeratę.

Czy wszystkie Kontynenty są dostępne w wersji cyfrowej?
Nie. Najstarsze numery są dostępne jedynie w wersji PDF. Wersja cyfrowa, specjalnie przygotowania na tablety i smartofny pojawiła się po raz pierwszy z numerem 03/2015.

Kupiłem wersję cyfrową, ale nie widzę jej w aplikacji. Co mam zrobić?
Wejdź w ustawienia aplikacji, zaloguj się swoim loginem i hasłem, następnie kliknij “Przywróć zakupy”. Jeśli dalej nie widzisz swojego zakupu, skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres bok@magazynkontynenty.pl.