Zaznacz stronę

Wszystkie książki, magazyny i akcesoria w naszym sklepie wysyłamy na cały świat. Kontynenty, oraz ich roczna prenumerata, są objęte stałą, promocyjną, bezpłatną wysyłką Pocztą Polską, listem ekonomicznym. Przesyłki są pakowane i wysyłane na drugi dzień po zamówieniu. Prosimy pamiętać, że wysyłka taka nie jest rejestrowana, a czas otrzymania zależy od aktualnych mocy przerobowych Poczty i waha się od 3 dni do 2 tygodni. Jeśli zależy Ci na czasie, zamów przesyłkę do paczkomatu lub kuriera.

Wszystkie wydania magazynu Kontynenty, wraz z prenumeratą, są objęte darmową wysyłką do Polski.

Wysyłka książek i akcesoriów do Polski:
– Pocztą Polską, listem nierejestrowanym, od 6 zł*
– Pocztą Polską, przesyłką poleconą – wycena w zależności od zamawianych produktów
– do paczkomatu InPost, 10,99 zł (za darmo przy zamówieniach powyżej 150 zł)
– kurierem InPost, 18 zł (za darmo przy zamówieniach powyżej 200 zł)

*przy wysyłce listem nierejestrowanym Pocztą Polską, ani właściciel sklepu, firma FEDOR Dariusz Fedor, ani Poczta Polska nie ponoszą odpowiedzialności za nadaną przesyłkę.

Jeśli mieszkasz za granicą i chcesz zamówić Kontynenty lub książke, napisz do nas maila: bok@magazynkontynenty.pl, a wyliczymy Ci dokładny koszt wysyłki.

 

Jak? Gdzie? Kiedy?

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Każde zamówienie jest wysyłane w ciągu dwóch dni roboczych od zamówienia. Gwarantowany czas dostarczenia przez Pocztę Polską to między 3 a 5 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że listy przychodzą czasami i po dwóch tygodniach. Jeśli zależy Ci na czasie, zamów przesyłkę kurierem.

Czy wysyłamy wersję cyfrową?
Nie. W trakcie składanie zamówienia, jeśli chcesz otrzymać dostęp do wersji cyfrowej, musisz założyć konto w naszym sklepie. Po dokonaniu zakupu, ściągnij naszą bezpłatną aplikację „Kontynenty”, dostępną na iOS/Androida, i w niej, w ustawieniach, zaloguj się do serwisu wydawcy swoim loginem i hasłem. Po odświeżeniu listy z wydaniami, Twoje zakupione numery będą dostępne do pobrania. Pamiętaj, że wersja cyfrowa nie jest wersją PDF.

Kiedy zmieni się status mojego zamówienia?
Jeśli zamówiłeś/zamówiłaś prenumeratę, wtedy Twoje zamówienie zostanie w pełnie zrealizowane, wraz z wysyłką ostatniego egzemplarza w okresie prenumeraty. Dla przykładu: przy zamówieniu na prenumeratę od numeru 1-ego, do numeru 4-ego, zamówienie zostanie zrealizowane po wysłaniu przez nas numer czwartego.
Jeśli zamówienie dotyczyło pojedynczych egzemplarzy archiwalnych lub najnowszego wydania, a także książek lub akcesoriów, wtedy status zmienia się na „Zrealizowane” w dniu wysyłki zamówienia.

Nie otrzymałem/otrzymałam jeszcze swojego zamówienia, co mam zrobić?
Najprościej będzie, jeśli napiszesz maila na adres bok@magazynkontynenty.pl podając w tytule maila numer swojego zamówienia.