Zaznacz stronę

Czy muszę płacić za wysyłkę?
Jeśli zamawiasz „Kontynenty”, wysyłka jest darmowa, niezależnie od tego, ile egzemplarzy zamówisz (czy to będzie prenumerata, czy pojedyncze egzemplarze lub roczniki). Przy zamówieniach powyżej 150 zł wysyłamy gratis kurierem firmy inPost.
Jeśli zamawiasz książki lub akcesoria, wtedy koszt przesyłki Pocztą Polską wynosi 6 zł. Kurierem firmy inPost 20 zł.

Kiedy otrzymam swoje zamówienie?
Każde zamówienie jest wysyłane w ciągu dwóch dni roboczych od zamówienia. Gwarantowany czas dostarczenia przez Pocztę Polską to między 3 a 5 dni roboczych. Z doświadczenia wiemy, że listy przychodzą czasami i po dwóch tygodniach. Jeśli zależy Ci na czasie, zamów przesyłkę kurierem.

Czy wysyłamy wersję cyfrową?
Nie. W trakcie składanie zamówienia, jeśli chcesz otrzymać dostęp do wersji cyfrowej, musisz założyć konto w naszym sklepie. Po dokonaniu zakupu, ściągnij naszą bezpłatną aplikację „Kontynenty”, dostępną na iOS/Androida, i w niej, w ustawieniach, zaloguj się do serwisu wydawcy swoim loginem i hasłem. Po odświeżeniu listy z wydaniami, Twoje zakupione numery będą dostępne do pobrania. Pamiętaj, że wersja cyfrowa nie jest wersją PDF.

Kiedy zmieni się status mojego zamówienia?
Jeśli zamówiłeś/zamówiłaś prenumeratę, wtedy Twoje zamówienie zostanie w pełnie zrealizowane, wraz z wysyłką ostatniego egzemplarza w okresie prenumeraty. Dla przykładu: przy zamówieniu na prenumeratę od numeru 1-ego, do numeru 4-ego, zamówienie zostanie zrealizowane po wysłaniu przez nas numer czwartego.
Jeśli zamówienie dotyczyło pojedynczych egzemplarzy archiwalnych lub najnowszego wydania, a także książek lub akcesoriów, wtedy status zmienia się na „Zrealizowane” w dniu wysyłki zamówienia.

Nie otrzymałem/otrzymałam jeszcze swojego zamówienia, co mam zrobić?
Najprościej będzie, jeśli napiszesz maila na adres bok@magazynkontynenty.pl podając w tytule maila numer swojego zamówienia.